Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołominie

Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołominie

Tekst Łatwy do czytania ETR

Czcionka:


Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK

To jest logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia:

głowa nad otwartą książką

i podniesiony w górę kciuk w geście OK

 

 

 

Informacje o Ośrodku Pomocy Społecznej w Wołominie (w skrócie OPS).

 

To jest budynek Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołominie.

Budynek znajduje się pod adresem
Aleja Armii Krajowej 34 w Wołominie.

W tym budynku pracuje Dyrektor
Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołominie.

Dyrektorowi w pracy pomaga zastępca dyrektora,
kierownicy i pracownicy wielu działów.

 

 

 

 

 

 

Wejście główne do OPS znajduje się przy parkingu,
od ulicy Aleja Armii Krajowej 34.

Wejście nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością i
ograniczeniami ruchowymi.
Wejście nie posiada udogodnień dla osób starszych i rodziców z dziecmi.
To wejście jest aktualnie zamknięte z powodu ograniczeń 
związanych z koronawirusem.


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Drugie wejście do OPS znajduje się od ulicy Kobyłkowskiej.
To wejście również nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Jeśli potrzebujesz przyjść do OPS korzystaj z tego wejścia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jak wiesz aktualnie istnieje zagrożenie zarażeniem się koronawirusem.
W trosce o nasze zdrowie zostały podjęte pewne ograniczenia.
Gdy podejdziesz do drzwi zadzwoń i zaczekaj aż podejdzie pracownik i udzieli Ci informacji.
Podczas wizyty koniecznie nałóż maseczkę na usta i nos.
Wszyscy będziemy się czuć bezpieczniej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W budynku drzwi i korytarze są odpowiednio szerokie.
Po budynku można jeździć wózkiem inwalidzkim.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.

 

 

Czym zajmuje się Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołominie (w skrócie OPS)?

OPS Wykonuje różne zadania związane z niesieniem pomocy.
Udziela pomocy osobom potrzebującym w szerokim zakresie:

- udziela pomocy osobom i rodzinom z powodu ubóstwa,
  bezdomności, niepełnosprawności, bezrobocia, choroby,
  przemocy oraz ochrony macierzyństwa,
- przyznaje i wypłaca świadczenia,
- wykonuje pracę socjalną,
- rozwija nowe formy pomocy,
- wspiera seniorów,
- przyznaje świadczenia rodzinne i zasiłki pielęgnacyjne,
- przyznaje dodatki mieszkaniowe,
- przyznaje stypendia szkolne,
- prowadzi sprawy z obszaru funduszu alimentacyjnego.

 

 Jak załatwić sprawę w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wołominie (w skrócie OPS)?

Aby załatwić sprawę w OPS możesz:

  • napisać potrzebne pismo i wysłać je do OPS na adres:
    Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołominie
    Aleja Armii Krajowej 34
    05-200 Wołomin

     
  • przynieść pismo do kalcelarii OPS,
    Kancelaria to biuro w którym zostawia się pisma i dokumenty.
    Kancelaria znajduje się w budynku OPS w Wołominie, przy ulicy Aleja Armii Krajowej 34.
    Pamiętaj że aktualnie wejście znajduje się od ulicy Kobyłkowskiej.

     
  • wrzućić pismo do skrzynki podawczej OPS,
    Skrzynka podawcza jest skrzynką do której możesz wrzucić korespondendę.
    Skrzynka Podawcza jest wystawiona w godzinach pracy OPS przed wejściem od ulicy Kobyłkowskiej.

     
  • napisać pismo i wysłać go przez platformę e-PUAP. www.epuap.gov.pl
    e-PUAP to elektroniczna platforma usług administracji publicznej.
    Żeby skorzystać z e-PUAP musisz mieć dostep do internetu i swoje konto w e-PUAP.

     
  • napisać wiadomość i wysłać ją przy pomocy poczty elektronicznej e-mail na adres: ops@ops.wolomin.pl 
  • przyjść osobiście i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy OPS.
    Poniedziałek od 8:00 - 17:00
    Wtorek od 8:00 - 16:00
    Środa jest dniem wewnętrznym.
    W tym dniu nie załatwisz swojej sprawy.
    Czwartek od 8:00 - 16:00
    Piątek od 8:00 - 15:00